Press "Enter" to skip to content

DINGEN OM TE OVERWEGEN BIJ HET KIEZEN VAN EEN MICRO-INFLUENCER

Om u te helpen bij het kiezen van de meest geschikte micro-influencer voor uw campagne, zijn hier enkele criteria die u kunt overwegen:

1. Is hun inhoud in overeenstemming met uw merk- of campagneboodschap?

Ik denk dat dit de belangrijkste overweging is, aangezien de micro-influencers jouw merk promoten.

2. Hoeveel volgers hebben ze?

De beste grootte van volgers hangt af van het budget dat u voor de campagne heeft. Influencers met meer volgers hebben de neiging om een ​​hogere vergoeding te vragen.

3. Denk je dat ze invloedrijk zijn in jouw niche?

Je kunt aanwijzingen vinden op hun profiel. Plaatsen ze regelmatig over uw niche? Vinden hun volgers leuk wat ze posten?

4. Hoe betrokken zijn de volgers?

Om te zien hoe betrokken hun volgers zijn, kun je door hun recente berichten scrollen en de reacties op elk bericht bekijken.

5. Plaatsen ze regelmatig berichten?

Evenzo kunt u de recente berichten bekijken en zien wanneer ze zijn gepost.

6. Hebben ze al eerder samengewerkt met andere bedrijven?

Hoewel dit niet altijd nodig is, kan het gemakkelijker zijn om met ervaren micro-influencers samen te werken.

nextchapter.agency

https://www.nextchapter.agency/